یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب: , :: 15:2 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Tennis-in-the-Face

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

به Pete Pagassi کمک کنید تا بتواند شهر را از شر شیطان انرژی نجات دهید و البته در این راه نیاز به استفاده از مهارت تنیس خود دارید ! با انگشت خود به سادگی بر روی صفحه حرکت کرده و با عکس العمل های سریع اقدام به نشانه گیری کردن شیاطین نمونه و آنها را نابود سازید .


 



ادامه مطلب ...

مدت‌ها است که شایعه وجود نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر تلفن One به گوش می‌رسد و حالا شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهند اچ‌تی‌سی نیز قصد دارد سیاست شبیه به گلکسی مینی سامسونگ را دنبال کند و نسخه کوچک‌تر تلفن پرچمدار خود را با نام HTC M4 وارد بازار نماید. براساس اطلاعات فاش شده توسط Evleaks، این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن 720p و دوربین اولتراپیکسل مشابه وان است.


 



ادامه مطلب ...

اولین تبلت دنیا که مجهز به یک پروژکتور می باشد معرفی شد، تبلتی که LumiTab نام دارد. این تبلت به کاربر این اجازه را می دهد تا به انجام بازیهای مختلف، ارائه اسناد، اجرای سخنرانی ها و خواندن ایبوک ها از طریق پروژکتور بپردازد.


 



ادامه مطلب ...


 امروز Sammobile به نقل از منابع معتبر و قابل اعتماد در شرکت سامسونگ، خبر استفاده این شرکت از یک پردازنده گرافیکی ۸ هسته ای قدرتمند در مدل جدید سری گلکسی نوت داده است و به نظر می رسد با دستگاه فوق العاده قدرتمندی روبرو خواهیم بود.




ادامه مطلب ...

Green Lantern: The Animated 2011 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی همزمان با پخش با کیفیت ۷۲۰ p

 

زیرنویس فارسی قسمت ۲۲ در ادامه مطلب قرار گرفت 
 
Green Lantern The Animated دانلود انیمیشن فانوس سبز   Green Lantern : The Animated
 


 



ادامه مطلب ...

The Evil Within Gamefa (4)

وب سایت آلمانی ”PCGames.De” به تازگی در یک مصاحبه ی ویدیویی با شینجی میکامی خالق بازی The Evil Within اطلاعات بسیار جالبی را از این عنوان ترسناک به دست آورده است که از بین آن ها می توان به این اشاره کرد که شخصیت اصلی بازی یک ترسو که فرار را بر قرار ترجیح می دهد نخواهد بود !. شما در ادامه می توانید اطلاعات بیشتر بازی را مشاهده فرمایید.


 



ادامه مطلب ...

Call-of-Duty-Ghosts

سال گذشته بود که لیست های شغلی متعدد و گزارش  هایی اشاره به این داشت که استدیوی Sledgehammer Games در حال ساخت یک Call of Duty جدید می باشد  و با رونمایی از Call of Duty: Ghosts عده ی بسیاری بر این عقیده بودند که این استدیو مشغول کار بر روی این عنوان می باشد. اما با توجه به جزییاتی که خود Sledgehammer Games منتشر کرده ، این استدیو در  ساخت Call of Duty: Ghosts هیچ گونه دخالتی ندارد.


 



ادامه مطلب ...

PES-2013-vs-FIFA-2013-733860

مطمئنا با برنامه ی تلویزیونی “به روز” که جمعه ها ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه ی ۳ سیما پخش میشود آشنا هستید.این برنامه به مبحث دنیای دیجیتال و IT میپردازد ودر کنار آن بخش هایی برای علاقه مندان به بازی های ویدئویی دارد که جای خالی آن به شدت در صدا و سیما احساس میشود.اما فردا در بخشی بسیار داغ،مبحثی داغتر مورد بررسی قرار میگیرد.


 



ادامه مطلب ...

Snapshot_2013-04-30_131818 کاربران بسیاری از سرتاسر جهان از شرکت راک استار درخواست میکنند که بازی GTA V را که برای کنسول های X360 , ps3 عرضه خواهد شد ، بر روی پلتفرم PC نیر منتشر کنند و با توجه به این خبر میتوان اطمینان کامل کسب کرد که فعلا نباید در انتظار منتشر شدن این بازی بر روی PC باشیم.

 




ادامه مطلب ...

The last of us gamefa

ماه آینده باید به استقبال بازی انحصاری The Last of Us برای کنسول PS3 محصول شرکت ناتی داگ و سونی برویم.با توجه به نزدیکی این اتفاق،سونی از نسخه های ویژه ی این بازی که Joel Edition و Ellie Edition است پرده برداشت که شامل یک سری ملحقات فیزیکی مانند دفترچه کیف پوستر و حتی دسته ی مخصوص این بازی است که تماشایشان دل هر کسی را میبرد.در ادامه میتوانید این دو ویدئو را که همراه با صحنه هایی از گیم پلی بازی است دانلود کنید.


 



ادامه مطلب ...

fez-release-art-280x80

چندی پیش بازی Fez در شبکه استیم و GoG با قیمت $۹٫۹۹ مشاهده شد. این خبر را سایت رسمی و اصلی سازنده بازی Fez نیز اعلام کرده است.


 



ادامه مطلب ...

ace-patrol

۲k اعلام کرده است که بازی Sid Meier’s Ace Patrol در هفته آینده برای iOS منتشر می شود.


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:Slick Launcher Theme Orange v2,6, :: 10:59 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Slick-Launcher-Theme-Orange

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Slick Launcher Theme Orange پوسته ای بسیار زیبا با بهره گیری از رنگ نارنجی می باشد که با قرار دادن آن بر روی هوم اسکرین اندرویتان خواهید توانست محیطی نو و البته شیک را تجربه کنید . این پوسته دارای بیش از ۱۴۰۰ آیکان اختصاصی است که می توانید از آنها برای جایگزین کردن با آیکان های پیش فرض برنامه های نصب شده بر روی اندرویدتان استفاده نمایید .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:Bamboo Forest 3D v1,1, :: 10:57 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


Bamboo-Foreast-3D

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به درختان بامبو علاقه مندید و می خواهید از زیبایی آنها در محیط هوم اسکرین اندرویدتان بهره مند شوید پیشنهاد می کنیم وال پیپر جذاب Bamboo Forest 3D را از دست ندهید . درختان و گیاهانی که به آرامی توسط باد جابه جا می شوند و پروانه هایی که در برابر اشعه های خورشید پرواز می کنند . این وال پیپر دارای آپشن های شخصی سازی بسیاری است که می توانید از‌نها برای هر چه سفارشی تر کردن محیط وال پیپر تان بهره مند شوید .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:Boom Brigade 2 v1,0,6 + data, :: 10:54 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

Boom-Brigade-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 Boom Brigade 2 یک بازی زیباست که در آن می بایست با قراردهی درست نیروهای خود در برابر دشمنان و فرماندهی کردن آنان ، تمامی بیگانگان را از بین ببرید . با آنلاک کردن آپگرید های قدرتمند و جوایز موجود در بازی می توانید هیجان بیشتری را هنگام انجام مبارزات خود شاهد باشید . بازی در سه مرحله کلی و ۳۰ ماموریت مختلف انجام خواهد پذیرفت .



ادامه مطلب ...

Call Of Duty Ghosts Teaser Gamefa

در حالی که همه تقریبا میدونستن نام قسمت بعدی از فرانچایز Call Of Duty،چیزی جز Ghosts نیست،امروز Activision و استودیو Infinity Ward رسما تایید کردند نام قسمت بعدی از این فرانچایز مولتی میلیونی، Call Of Duty : Ghosts خواهد بود که دنیایی کاملا جدید و متفاوت از آنچه تاکنون از این سری بازیها دیدیم را نشان خواهد داد.

 



ادامه مطلب ...

Far-Cry-3-Blood-Dragon-3-600x337 عنوان Far Cry3:Blood Dragon  که به صورت ناگهانی معرفی شد و به انتشار در آمد در بسیاری از سایت ها مورد نقد و برسی قرار گرفته است که در ادامه میتوانید نمرات این بازی را مشاهده کنید.

 



ادامه مطلب ...

images Entertainment Software Rating Board یا همان  ESRB امروز Grand Theft Auto 1 و ۲ را در لیست بازی هایی که برای PSN عرضه می شوند ، قرار داد . در این فهرست این دو بازی خاطره انگیز برای اغلب کنسول های زنده سونی تایید شد .

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

این آهنگ ها را از ترک گروپ با یک کلیک در ادامه مطلب دانلود کنید

Taio Cruz - Wish You Were Here

Chris Brown - I Cant Win

 


 



ادامه مطلب ...

xbox_85615_screen[1]

بر اساس نام دامنه های ثبت شده توسط مایکروسافت به نظر می رسد نام کنسول بعدی مایکروسافت ممکن است Fusion باشد.

 



ادامه مطلب ...

Black-Ops-Article-2

سال ۲۰۲۵ است و جنگ سردی بین دو ابر قدرت چین و آمریکا اتفاق افتاده است.شخصی به دلیل کینه های شخصی آتش این جنگ را میخواهد که شعله ور سازد.نام او رائول منندز است.همزمان فلش بک هایی را در مابین سالهای ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ شاهد خواهیم بود که فرانک وودز دوست و همکار الکس میسون روایتگر آنها خواهد بود.در آن سالها جنگ سردی بین آمریکا و روسیه درگرفته بوده است که ما شاهد عملیاتهای مختلف آن در شهرهای متفاوتی خواهیم بود.



ادامه مطلب ...

20130319_soul_sacrifice

با اینکه بازی Soul Sacrifice یک بازی انحصاری برای ps vita محسوب می شود ولی با این حال بازخوردهای نقد و بررسی این عنوان تا بدین ساعت بسیار خوب بوده است! نمرات این بازی را می توانید در ادامه این پست مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...

20130501_dragons_dogma_dark_arisen

قبل از هر گونه پچ کردن بازی Dragon’s Dogma و Dragon’s Dogma: Dark Arisen ، از فایل های ذخیره خود، یک backup بگیرید که امکان خراب شدن آن زیاد است!



ادامه مطلب ...

20130501_tengami

یکی از کارکنان اسبق Nyamyam، اعلام کرده است که بازی Tengami ضمن اینکه برای iPad ساخته می شود، قرارست برای Wii u نیز منتشر شود.



ادامه مطلب ...

GTA V Wii U

به تازگی یک خرده فروشی اشاره کرده است که بازی‌های Rainbow Six: Patriots و GTA V در حال اجرا برروی Wii U هستند.



ادامه مطلب ...

Metro-Last-light

از زمانی که به یاد دارم همیشه خودم را مترو ها و در حال مبارزه با موجودات و انسان های زیاده خواه دیده ام. می گویند در زمان شروع انفجار هسته ای همگان به مترو ها فرار می کردند و تنها دل رحمی نگهبان مترو به بچه بودن من باعث شده تا راهی به این پناهگاه های امن داشته باشم. اما پدر و مادرم در همان شروع بمباران از بین رفته اند. بیش از ۲۰ سال از آن زمان گذشته  تنها گفته های مردم و تصاویری که از قبل انفجار هسته ای داشته ام نمایی از دنیای سالم را ذهنم به وجود آورده است.  این ها تنها تمامی خاطرات من می باشد.



ادامه مطلب ...

image_296924_thumb_wide300

گروهی از هکرها ، که پیش از این مسئولیت تراشه های سفارشی برای پروتکل های امنیتی WiiU را برعهده داشتند ، ادعا میکنند قادرند کلیدهای مشابهی برای WiiU  طراحی کنند و راه نفوذی به کنسول جدید نینتندو پیدا بیابند.



ادامه مطلب ...

ghosts2

خرده فروشی GameStop پوستری را ارئه داده بود که نشان می‌داد بازی Call of Duty: Ghosts در ۶ نوامبر ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.یکی از کاربران سایت GameTrailers عکس این پوستر را فرستاده است.با توجه به اخبار ماه مارس احتمالا امروز ۱ می شاهد رونمایی رسمی بازی باشیم.



ادامه مطلب ...

mqdefault دیگر روز به روز نظرات تحلیل گران و گیمرها در خصوص کنسول های نسل بعد افزایش می یابد که اینبار نیز تحلیل گری با نام “جسی دیوینیچ” به تازگی اعلام کرده است که کنسول های نسل بعد دو شرکت سونی و مایکروسافت برای آنکه بتوانند به پیشرفت و رشد صنعت گیم و بازی های ویدئو کمکی موثری بکنند,می بایست به طور همزمان وارد عرصه ی بازار های جهانی شوند.



ادامه مطلب ...

gta-v-trevor-franklin-michael

بعد از مدتها انتظار بالاخره نه یک تریلر بلکه سه تریلر از عنوان مورد علاقه ی grand theft auto 5 توسط Rockstar منتشر شد.در هر یک از این سه ویدئو با شخصیت های اصلی این بازی به نام های Trevor,Franklin و Michael آشنا خواهیم شد.در ادامه میتوانید این تریلرها را مشاهده و دانلود کنید.عنوان grand theft auto 5 در ماه سپتامبر برای پلتفرم های PS3/Xbox360 منتشر میشود و هنوز خبری از نسخه ی PC نیست.

 




ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Stick Stunt Biker 2 v1,0, :: 21:5 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Stick-St1unt-Biker-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Stick Stunt Biker 2 یک بازی موتورسواری زیبا با گرافیک و البته فیزیکی شگفت انگیز است که در آن می بایست در نقش یک موتور سوار ، از برابر موانعی که در پیش رویتان قرار دارد با موفقیت عبور کنید . این بازی که توانسته است از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ بیش از ۱۰ میلیون بازیکن را به خود جذب کند اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های موتورسواری اندروید می باشد



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Alarm Clock for Android v4,0,300, :: 21:4 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Alarm-Clock-for-Android

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Alarm Clock for Android برنامه ای است برای آن دسته از افراد که زمان برایشان اهمیت دارد و نمی خواهند آن را از دست بدهند . این اپلیکیشن کاربردی با دارا بودن بخش های مختلفی نظیر آلارم ، یادآور زادروز ، تایمر ، یادآور کارهای روزمره و … می تواند مدیریت زمان را در اختیار شما قرار دهد .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:Windows8 Pro Next Theme v1,0, :: 21:3 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)


 Windows8-Pro-Next-Theme

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Windows8 Pro Next Theme یکی از زیباترین پوسته های ساخته شده برای Next Launcher می باشد که با دارا بودن بیش از ۸۰ آیکان اختصاصی و ۱۰ وال پیپر اچ دی منحصر به فرد ، آماده دگرگون سازی محیط اندروید شما می باشد . اگر از یکنواختی محیط کاربری خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم تجربه این تم زیبا را که در طراحی اش از المان های ویندوز هشت بهره گیری شده است از دست ندهید .

 



ادامه مطلب ...

Fantasy-Conflict

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Fantasy Conflict یک بازی ماجراجویانه جدید از سازنده بازی محبوب Modern Conflict می باشد که بازیکن را به افسانه های قدیمی خواهد برد .
همانند دیگر داستان ها یک پادشاه که بسیار شیک پوشیده است در برابر دشمن شماره یک خود که از قضا بسیار نیز حریص نیز می باشد قرار گرفته و نبردهایی خونین را با یکدیگر خواهند داشت . وظیفه شما در این بازی بهره گیری از تمامی نیروهای نظامی و سلاح های گوناگون به منظور نابود سازی دشمنان می باشد . از موشک های بالستیک گرفته تا کشتی های پرنده ، همگی را به خدمت خود گرفته و به جنگ با دشمن بروید . بازی در ۳۵ مرحله مختلف و نیز ۶ ماموریت خطرناک صورت خواهد پذیرفت .



ادامه مطلب ...

 

Wreck-It Ralph BDRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با ۲ کیفیت HD 1080p و HD 720p می باشد|

 

wreck it ralph cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن رالف خرابکار – Wreck It Ralph 2012

 



ادامه مطلب ...

Far Cry 3 Blood Dragon سری جدید آخرین نسخه بازی اول شخص تیر اندازی اول شخص و دارای دنیای باز Far Cry 3 می باشد که توسط شرکت Ubisoft Montreal ساخته شده است. محیط این بازی یک جزیره زیبای دارای محیط های باز می باشد که ستاره فیلم های اکشن دهه ۸۰ مانند ترمیناتور و بیگانگان یعنی Michael Biehn در نقش شخصیت محبوب این سری بازی ها Rex Colt قرار گرفته است و باید مراحل بازی را برای شکست دادن ارتش Cyborg سپری کند. داستان بازی در سال ۲۰۰۷ رخ می دهد. Ubisoft گفته است که بازی به سبک بازی های قدیمی دهه ۸۰ شکل گرفته است. جایی که شما باید دل دختر داستان را بدست آورید، دشمنان را بکشید و دنیا را نجات دهید. دنیا در معرض جنگی هسته ای قرار گرفته است و برای نجات آن باید مسیرهایی برای صلح پیدا کرد. Far Cry 3: Blood Dragon یک بازی تیر اندازی مستقل بدون نیاز به بازی اصلی Far Cry 3 می باشد. این بازی برای کامپیوتر در تاریخ ۱ می منتشر شده است. موسیقی های این بازی همگی توسط شرکت Melbourne electronic ساخته شده اند. نیروی نظامی A U.S. cyborg باید راهی برای صلح و از بین رفتن خطرات جنگ هسته ای را پیدا کند. برای این کار باید سلاح هسته ای قدرتمند موجود در این جزیره را پیدا کنند. کماندوی محبوب Rex Power Colt برای بدست آوردن اطلاعات در این زمینه و اتفاقاتی که در این جزیره می افتد ، به آنجا می رود…

Far Cry 3: Blood Dragon PC-RELOADED

 

Far Cry 3 Dragon Blood pc cover دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

 

 



ادامه مطلب ...


Zeno Clash 2 در ادامه ی ماجراجویی های Ghat که در نبردهای قدیم و جدید حضور داشته است می باشد. نتیجه ی تولید این بازی، یک گیم پلی فضای باز با محیط های قابل بررسی بسیار بزرگ و اجزای RPG برای داشتن محیط خونین هرچه بیشتر بازی می باشد. این بازی یک بازی اول شخص اکشن جنگی می باشد که توسط شرکت ACE ساخته شده است و داستان شماره ی ۱ این بازی را دنبال می کند. در این بازی اکثر شخصیت های نسخه ی اول حضور داشته و کاراکترهای نسخه ی قبلی از لحاظ دراماتیک بهبودهایی داشته اند و همچنین از طراحی و ساخت شخصیت ها و آیتم های جدید چشم پوشی نشده و چندین آیتم و شخصیت جدید نیز در بازی قرار گرفته اند. این بازی دارای المان های نقش آفرینی می باشد.

Zeno Clash 2 PC-RELOADED

 

Zeno Clash 2 pc cover دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

 



ادامه مطلب ...

اگر در خاطرتان باشد چند روز پيش در خبري با عنوان اطلاعات و مشخصات فني گلکسي نوت 3 سامسونگ منتشر شد ، اطلاعات اوليه گلکسي نوت 3 به همره تصوير از اين فبلت منتشر شد اما حالا متوجه شدیم که آن تصویرمتعلق به گلکسی نوت ۳ نبوده و در واقع  تصویر مربوط به یک فبلت بزرگ با مشخصات متوسط با نام ZOPO ZP950 بوده است ، در ادامه با جزئيات بيشتر گجت نيوز را همراهي کنيد.



ادامه مطلب ...

 دانشمندان روسی مدعی شده‌اند که زمین در سال 2040 وارد دوره یخبندان 250 ساله خواهد شد.کارشناسان هواشناسی روس بر این باورند که فعالیت خورشیدی هر 200 سال بطور موقت کاسته شده و حرارت کمتری منتشر می‌کند.به باور آنها، این دوره یخبندان می‌تواند باعث کاهش چندین درجه‌ای میانگین دما در زمین شود.

 



ادامه مطلب ...

 فضاپیمای کاسینی متعلق به ناسا نخستین توفان‌های عظیم و هیولامانند بر روی زحل را مخابره کرده است.چشم این توفان یک هزار و 250 مایل عرض دارد که 20 برابر چشم توفان‌های موسوم به hurricane روی زمین است.



ادامه مطلب ...

حالا یک مدعی جدید در مسابقه پایان ناپذیر ” نازک ترین اسمارت فون دنیا ” داریم. هواوی P6-U06 از طریق گواهی بدنه چین لو رفته. این اسمارت فون دارای ضخامت باور نکردنی است: به نازکی ۶.۱۸ میلی متر که همه اسمارت فون ها را از نظر نازکی کنار می گذارد . در ادامه با هم نگاهي به ساير مشخصات بارکترين اسمارت فون دنيا مي اندازيم



ادامه مطلب ...

محققان مرکز سرن در یکی از عجیب‌ترین آزمایشات تاکنون قصد دارند واکنش اتم‌های ضدماده را در برابر گرانش بسنجند.ذرات ضدماده تصویر آینه ماده عادی هستند با این تفاوت که بار الکتریکی آنها مثبت است.این که ضد ماده در برابر گرانش چه واکنشی نشان می‌دهد تاکنون ناشناخته باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که به جای پایین به سمت بالا حرکت می‌کند.



ادامه مطلب ...

 مهندسان ناسا از ورود خودکار مریخ‌نورد «فرصت» به حالت آماده به کار خبر دادند.کنترلگرهای ماموریت فرصت که در ژانویه 2004 در مریخ فرود آمده، ابتدا این مسأله را در روز شنبه (هفت اردیبشت) شناسایی کردند. در آن روز پس از حدود سه هفته توقف ارتباط که در اثر یک تراز نامطلوب سیاره‌ای موسوم به تقارن خورشیدی مریخ ایجاد شده بود، مجددا تماس ایستگاه زمین با این کاوشگر حاصل شد.



ادامه مطلب ...

تقریبا دو هفته پیش بود که مشخصاتی از تبلت ۸ اینچی ایسر با نام Acer Iconia A1 لو رفته بود و حالا اولین تاییدیه مشخصات آن و همچنین تصاویر مطبوعاتی آن مشخص شد. این تبلت که رقیب آیپد مینی است، قیمتی معادل نصف قیمت رقیب خود دارد در حالی که صفحه نمایش آن IPS بوده و پردازنده چهار هسته ای دارد. در ادامه با مشخصات تکمیلی این تبلت ارزان قیمت با ترک گروپ همراه باشید.



ادامه مطلب ...

خالی شدن گجتها از باطری برای افرادی که از آنها استفاده می کنند واقعا ناامید کننده است، اما یک فناوری جدید شرایطی را فراهم کرده که هرکجا اندکی آب وجود داشته باشد بتوانید با آن دستگاه خود را بی نیاز از برق شارژ کنید.دستگاه سبک وزن و کوچک پاو ترک (PowerTrekk) می تواند دستگاه های مهم مورد استفاده سربازان، فعالان امداد رسانی و بسیاری دیگر را در مناطق دور افتاده دنیا شارژ کند.



ادامه مطلب ...

e3-2012-microsoft-press-conference-live-blog در طول چند سال گذشته شرکت مایکروسافت برای معرفی عناوین در دست ساخت کنسول های خانگی اش یعنی Xbox و یا به نمایش گذاشتن اطلاعات جدیدی از آنان,همیشه به برگزاری یک کنفرانس و جمع آوری رسانه های خبری در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی پرداخته است و حال طبق سنت های دیرینه در طی پستی که توسط وب سایت خبری Neowin منتشر شده,به نظر می رسد این شرکت دوباره قصد برگزاری همچین اقدامی را دارد و برنامه ی ویژه ای در خصوص این زمینه برای رونمایی از عناوین انحصاری و… تدارک دیده است.



ادامه مطلب ...

GhahremanE ma Gamefa.com (5)

بازی  ایرانی “قهرمان ما” که توسط استودیو “Anu Game Studio” در دست ساخت است،اواخر اردیبهشت ماه  کار توسعه ی آن به اتمام میرسد و اوایل تابستان برای سه پلتفرم PC/Android/iOS در دسترس قرار خواهد گرفت.



ادامه مطلب ...

 diablo-3 حتما مطلع هستید که به تازگی شرکت Bllizard پیش فروش عنوان Diablo III را برای کنسول خانگی PS3 با قیمت ۵۹,۹۹ دلار آغاز کرده است که سرانجام این شرکت از باکس آرت و کاور نهایی این عنوان بر روی این پلتفرم رونمایی و منتشر کرد.همچنین مدیر شرکت Bllizard آقای “مایک مورهایم” در خصوص این موضوع صحبت هایی نیز داشته است.



ادامه مطلب ...

call_of_duty___modern_warfare-wallpaper-1920x1080

اگر خبرهای چند روز اخیر را پی گیری کرده باشید حتما شنیده اید که وب سایت های IGN  و خرده فروش GameStop اعلام کردند Ghost نام بعدی بازی سری Call of Duty می باشد.

 

هم اکنون در صفحه اول سایت رسمی COD تصویر اسکلت یک جمجمه مرموز قرار داده شده است که تقریبا اگر شکی در خصوص این نام وجود داشت، اکنون به حقیقت پیوست.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 54 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب